22.08.2011

şafak 146

Sesin o kadar fenaydı ki bu gece, üzüldüm...
Askerlik zor biliyorum ama beni rahatlatmak için keyfim yerinde demen, ama sesinin öyle kötü gelmesi...
Zaten bütün gün aklım sende, evet onca dert arasında aklım hep sende,
tuvalete bile telefonla giren ergen modeli oldum resmen.
ya ararsan diye...

çünkü o kadar çok özlüyorum ki seni ben...
özlüyorum işte bebeğim ya...

nasıl anlatabilirim duygularımı şu anda inan bilmiyorum.

telefonu kapatır kapatmaz özlemeye başlıyorum
taaa ertesi gün sen tekrar arayana kadar...

bir an önce yanına gelebilsem, şöyle sarılsam sana doya doya...

geçer mi bu özlem?

yok geçmez, daha da artar kesin :)

o yüzden sanırım hiç gelmesem yanına daha iyi olacak

ya da bilmiyorum üfff çok kararsızım.

sana malum konudan dolayı kızgın olmasam kalkar gelirdim ama var bi kızgınlık
askerde olmana rağmen geçmeyen daha doğrusu kısa dönem çıktığı için daha da kızgın olduğum konu işte, buraya yazasım yok, sen biliyorsun onu...

Daha bir hafta oldu askersin bak bana bir ay gibi geldi,
umarım bitlise gidince, okuldu, yeni insanlardı, yeni ev, yeni bi şehir falan...
zaman daha çabuk geçse bari, sen gelsen sonra sen yanımdayken zaman yavaşlasa,
hep yanımda kalsan...

ya da hemencik evlensek :D
sabah senle uyansam, gece senle uyusam :D

tamam tamam şaka. vakti var onun :)

sen hele bi askerliğini yapta sonra gerisine bakıcaz artık duruma göre.

hem ne demiş atalarımız "gelin ata binmiş ya kısmet demiş"

işte böyle sevgilim.

veee

günün şarkısı


BENİM HALA UMUDUM VAR
İSYAN ETSEMDE İSTEDİĞİM KADAR
İNAD ETSEM BİLE BIRAKMAZLAR SAHİBİM VAR

BENİM HALA UMUDUM VAR

SEVİYORLAR BAZEN SORUYORLAR
HAYRAN HAYRAN SEYRET İSTER KATIL İSTER VAZGEÇ
GÜZEL GÜNLER BİZİ BEKLER
EYV DERSİN OLUR BİTER
BOYUN BÜKÜP
AĞLASAM SESSİZCE
ŞU GARİP GÖNLÜM AFFOLUR MU?
BU FIRTINA DUYULUR MU?
BENDEN ADAM OLUR MU?
KORKARIM,AŞKA ZARARIM DOKUNUR MU?
ELVEDA SANA YETER TAMAM
BİTSİN BU DRAM BU FOTOROMAN
HAM MEYVAYIZ HALA KOPARMIŞLAR DALIMIZDAN

GÜZEL GÜNLER BİZİ BEKLER
EYVALLAH DERSİN OLUR BİTER
GÜZEL GÜNLER BİZİ BEKLER EYVALLAH DERİSN GEÇER GİDER
BIRAKSAM KENDİMİ ŞÖYLE OH NE RAHAT
BU DA GEÇER GÜLÜM YAŞAMANA BAK
ALINCAK DERSLER VAR SORULACAK SORULAR BU DA GEÇER GÜLÜM BİZDEN BUKADAR

BENİM HALA UMUDUM VAR
İSYAN ETSEM DE İSTEDİĞİM KADAR
İNAD ETSEM BİLE BIRAKMAZLAR SAHİBİM VAR

Hiç yorum yok: