19.08.2011

şafak 148

Keyfim yok aslında bu gece, sen olsaydın şimdi hemencik yerine getirirdin keyfimi biliyorum...
Keyfimin kahyası mısın nesin be adam :D

ay bu gece keyifsiz keyifsiz konuştum diye de inşallah alınmamışsındır bak regl oldum çok fena sancı çekiyorum sırf o yüzdendi, bide annemin kapıyı açıp bakmasının etkisini gözden çıkaramayız tabii...

oyy oyy bitsin şu askerlik hemencik, yamacıma gel sevgilim ya...

ankaraya gelicem gerçi ben bi yolunu bulup ya, görüşelim, sarılalım, koklaşalım, elele ankara sokaklara gezinelim falan, ne güzel olur...

Gerçi seninle her şey güzel bebeğim...
Beklemek pek güzel değil ama olsun dayanıyorum bi şekilde, yeter ki sonrası güzel olsun ikimiz içinde... hep mutlu olmasak da genellikle mutlu olalım :)

Canımsın ya...
Bugün de çok özledim seni...
ağlayasım geliyo bazen ama ağlamasam daha iyi di mi...



Hiç yorum yok: