17.08.2011

şafak 151

Ya bugün çok moralim bozuldu, böyle sen aradın rahat konuşamadım ya sonra ararım dedin tekrar arayamadın saat 10a kadar telefon elimdeydi hep bekledim bekledim çalmadı :(

gün geçtikçe yokluğun daha çok koymaya başlıyor, 3-5 dakikaya sığdırmaya çalıştığımız konuşmalar az geliyor ama şükretmektan başka çaremiz yok ki bebeğim...

Sabır, sabır, ya sabır diyorum kendi kendime...

Ama inan hep aklımdasın, saate bakıyorum ay şimdi sürünüyordur falan diyorum :)
sonra şu anda olduğu gibi uyumuş olduğunu düşünüyorum,
umarım rahatsındır canım orda... oyy gözlerim doldu iyi mi?
çok özledim seni ben beee
ooooo bak askerlik bitince benim bu özlemelerimin sonucuna fena halde katlanacaksın haberin olsun :)

bugünn o beğendiğim ayakkabıların ikisini de aldım ben, pek güzel oldu, çok güzel oldu :)
Sonra gittim bide açık kahve rengi pantolon aldım.
Sanırım daha da bişey almasam iyi olacak bebeğim valize nasıl sığdıracağımı onca kıyafeti bilmiyorum vallahi hiç.
gerçi sen yoksun orda öyle çok hevesim kalmadı bir an önce gideyim diye ama gitcem işte napalım, ilk aylarımı sensiz geçirmez varmış kaderde...

pekte bi kaderci gördüm kendimi şu anda...
hoş, başka çaremiz varmış gibi sanki...

Bu arada bugün bana dedin ya yok efendim bi garip konuşuyormuşum bilmem ne
bak bi daha öyle bişey dersen kırarım kafanı!!!
o laf içime oturdu, fena oldum, zaten içim şişmiş durumda.
aaa ama yaaaaaaaa

bide az evvel aldığım bir karar üzerine, dağıtım iznine çıktığında bu blogu söyleyeceğim sana,
okuyunca umarım anlarsın beni...

Bütün gün telefon başında beklemek ne demek anlayamazsın tabii, sen yat kalk koş sürün yaparken ben saf saf telefonu yanımdan ayıramıyorum ha aradı ha arayacak ya ararsa diye :)
Kıymetini anla oğlum bi yaaa böylece kıymet bilirsin belki diye dua ediyorum :)

Zormuş bebeğim ama ya dua ediyorum ki usta birliğinde daha rahat olursun da en azından daha fazla konuşabiliriz hatta belki cep telefonunu falan da alabilirsin o zaman güzel olur...

Yani özlemek güzelde telefonda kavuşmamız bile birkaç dakikayla sınırlı malum...

bunları okurken de yanlış anlama lütfen bak, ben yetiniyorum o birkaç dakikayla, aklım hep sende olsa da yetmese de yetiniyorum canım, her gün ara sen beni de kaç dakika olursa olsun...

oyyy duygusala bağlamak üzereyim bak şimdi romantik bişeyler yazabilirim ama yazmıcaam kiii
bu günlük bu kadar hayatım :)

rüyanda seni öptüğümü gör :p
mucksss

günün şarkısına gelinceeee

bekledim de aramadınnnn....

Hiç yorum yok: