12.08.2011

şafak 155

Uzun zaman sonra sensiz ilk gece bebeğim...
Acaba sen şimdi napıyorsun?
Sahi uygun bot ve kıyafet buldun mu?
Gerçi kamuflaj sanki askeri üniformaların adı amann ne fark eder ya hepsi giyiliyor işte...

Ben hiçbişey yapamadım bugün.
Kimseye çaktırmamaya çalışıyorum ama üzgünüm...
Ağlamıyorum, umarım ağlamam dicem ama biraz daha özledim mi ağlarım da dayanamam ben,
sandığından daha hassas daha kırılganım aslında bitanem...

Hani diyorsun ya küçük şeylerden ne güzel mutlu oluyorsun sen diye,
işte öyle küçücük şeylerden de üzülebiliyorum ben, bi bakışından, bi sözünden...

Sahi bugün bi film izleyeyim dedim Remember Me diye indirmiştim ben şu twilightta edward var ya onun oynadığı film sanarak, lakin "too late to say goodbye" diye bi film çıktı, sözde gerilim ama pek sıkıcıydı, bende bıraktım izlemedim. hoş sen romantik filmleri sevmezsin biliyorum ama izleriz bebeğim dimi ya bazen benim hatrıma ;) Neticede aşk güzel bir şey biliyoruz :)

Şu yeni feys sohbete de çok uyuz oluyorum ya açıyorum ismin orda hep ama uzunca bir süre online olamayacaksın tabii... telefonumda pek yalnız pek mahzun aynı ben gibi... gerçi bugün bi daha arayamazsın biliyorum umarım yarın arayabilirsin çünkü senle konuşamadığım her gün içimde sıkıntıyla geçecek... Biliyorsun ya da belki hiç söylemedim ama sesini duyunca yatışıyorum ben, sakinleşiyorum, içimdeki sıkıntılar geçip gidiyor...

Evet canım, ben daha ilk günden seni çok özledim...

Hiç yorum yok: