14.08.2011

şafak 153

Bebeğim yaa bugün senin telefonuna uyandım ya ben, senin sesinle...
Çohhh mutlu oldum vallahi bak sahiden :)

Sonra pek tabii günüm iyi geçti e gülümseyerek uyanınca, doğal tabii...
Sonra bi kez daha aradın ya aman Allahım aman yarabbim değmesinler keyfime :)
Bide tam bu saatlerde iyi geceler demek için arayabilsen daha da mutlu olurdum ama
tamam tamam yetinmeyi biliyorum bebeğim :)

Ama keşke arayabilsen yine de... bide biz senle genellikle geceleri konuşuyorduk uzun uzun, saatlerce, çok özlüyorum işte napiim...

Umarım uzman birliğine gidince cep telefonunu alabilirsin ya en azından teenage gibi mesajlaşırız falan, gerçi sen pek sevmiyorsun mesajlaşmayı ama kanımca ona bile razısındır şu günlerde :)



Bu 6 ay zor geçecek gibi geliyordu ama sen böyle aradıkça çok zor olmaz sanırım.
Aman nazar değmesin bebeemm sen ara her gün beni 1,2,3 kez falan...
Kısacıkta olsa yeter bana... İnşallah sonrasında birlikte hep olacağımız günler gelecek,
hatta belki nasipse kısmetse bir ömür...

Yaa bu arada sen bana şafak sayma demiştin ama ne yapayım sayıyorum işte :)
Bide belki seni bu blogdan önceden haber ederim, bil diye, anla diye...

Sonracığıma bugün hint aşk filmi izledim ben 3 saat sürdü, tabii arada annemlerlen migrosa falan gittik bölük parça izledim ama olsun güzeldi film. Gerçi sen sevmezdin ama olsun ben sevdim.

Bide dün pabuç baktım kendime ama yine 2 çift beğendim :D sanırım 2sini de alacağım
kızma bana hiç bu yüzden tamam mı :) ayakkabıları gerçekten çok seviyorum ben ya :) :)

bugünlük bu kadar, yarın yine yazıyor olacağım.
öpüyorum seni koccamaannn *



günün şarkısı esmeraydan gelsin
gel tezkere gel tezkere
bitsin bu gurbettt



Hiç yorum yok: