25.08.2011

şafak 143



Neyse ki sabahtan aradın bugün...
çok şükür...
yoksa yine berbat, boktan ötesi bi gün geçirecektim...
gerçi şöyle günde bikaç defa arayabilsen daha mutlu olurdum ama
idare ediyorum hatta bak koccaaa acemiliği bitirdik be şaka maka :D
ahhahahha
15 gün acemilik iyiymiş be :p

şu anda dinlediğim şarkıyı da yazasım geldi
"mustafa ceceli-bekle"

bekliyorum bakalım, ve kısmetse beklerim de kanımca şubata kadar...
inşallah beklediğime değer bebeğim,

Ya bak dün aramadın bugünde uyku sersemi sana gideceğin birlik iyiymiş, güzelmiş
inşallah yazıcı filan yaparlar seni rahat edersin dieycektim, unuttum ya...

Zaten anlatmak isteyip anlatamadğım o kadar çok şey var ki...
Mesela geçen gün saçlarım salıktı yürüyordum yolda
saçlarım yüzüme geldi böyle falan, sen geldin o anda aklıma
bide güneş gözlükleri de gözümdeydi,
dedim ki kendi kendime
o anda sen gelseydin karşımdan görseydin beni öyle
çok hoşuna giderdim sanki...

hani seviyorsun ya sen saçlarım yüzüme gelince,
ondan işte bebeğim. öyle hissettim o anda...

Sonra bu gece mesela tam eve gelecektik
yolda üstümüzden bi kuş sürüsü geçti,
inanılmaz bi görüntüydü...

Sonra yıldızlar...
Biliyorsun di mi ben yıldızlara hayranım resmen...
Gece yolda yürürken havaya bakarım hep mesela,
yok yok burnum değil bebeğim gözlerim havada olan :)
Neyse işte böyle oturup yıldızları izleyebilitesi olan
şahsına münasır sayılmasa da kendi çapımda takılıyorum.
hele bol yıldızlı yaz geceleri....
ah ne kadar güzel...
çocukluğumuzda şu geçen gün nikahında şahit olduğum arkadaşımla birlikte
hep bahçenin duvarına yatıp yıldızları izlerdik,
tabii bide dilek tutardık ama ben miyoptum tabii
yıldızlar gerçekten kayıyor muydu acaba :D
bak bilemedim şimdi bebeğim yaw....

Sana anlatmak istediğim öyle çok şey var ki
her şeyi bil istiyorum
hani bi şarkı göndermiştim sana hatırlıyor musun bilemedim ama
o şarkıdaki gibi işte
"ben bunları kimseye anlatmadım,
kendimle bile konuşmadım,
ben bunları kimseye anlatmadım,
bir tek sen duy diye,
sen bil diye
sen anla diye"

Sahi gerçekten anlar mısın beni bebeğim bi gün?
Hoş şimdi de anlıyorsun gerçi ama,
gerçekten anlar mısın?

Görür müyüz acaba o günleri?
inşallah görürüz,
inşallah benim sana bu yazdıklarımı okutacağım günler gelir...
inşallah o inancı, o güveni ve o sevgiyi bana hissettirmiş olursun...
Eğer bir gün bu yazdıklarımı okumana müsaade ettiysem
bil ki seni seviyorum ve beni sevdiğine inanıyorum...

İnşallah sevgilim, hep sevgilim olursun
yani şöyle açıklama getireyim
Evlensek bile hep sevgilim kalırsın inşallaahh
kocacım kocacım değilde
sevgilim sevgilim derim ben sana :)

Düşünsene 60 yaşına gelmişiz falan
sen bana sevgilim bi bardak su verir misin diyorsunn
ayyy düşünmek bile mutluluk verdi bak :)

inşallah öyle çok severiz birbirimizi...
inşallah....

ayrıca bi şarkı daha var çok güzel bak
ama bu şarkı bugün için :)
Seni sevdiğimi bilmesen olur...

Ama sen bil ya seni sevdiğimi, bende bileyim beni sevdiğini,
birlikte hayaller kuralım, gelecek planları yapalım...
sevmek güzel şey bebeğim,
korkmayalım hiç sevmekten...

İnşallah sevgilim, her şey hep güzel olur...


http://www.youtube.com/watch?v=bGqZp83QVEY
günün şarkısı:

Hiç yorum yok: