21.08.2011

şafak 147

2 hafta sonra gidiyorum,
senle olmanın hayalini kurduğum ama senin olmayacağın o yere...
günler geçtikçe gitmek daha garip geliyor...
gidicem, sen olmayacaksın taaa şubata kadar hemde...
zoruma gidiyo, kızıyorum sana...
koca yaz kaldırıp totonu gelemediğin için en çok da...

içim daralıyo bu gece, içim sıkılıyo...
düşünmek beni yaralıyo, düşünmesem diyorum, oluruna bıraksam...
gidip bi ayakkabı daha alıyorum
ayakkabılar bile engelleyemiyo düşünmemi.
kaç çift ayakkabı daha almam lazım ki düşünmemek için seni?
senle bi geleceğimiz olabilecek mi olamayacak mı?
5 ay beklememin sonucu ne olacak...
5 ay...
belki çok çok uzun bir zaman değil ama az bi zaman da değil ki...

çok zor bi durumda bıraktın bebeğim beni gerçi senin suçun da değil belki ama
böyle olmasaydı daha iyi olacaktı ikimiz içinde...

ben 5 ayı düşünmeyecektim,
senin de aklın bende kalmayacaktı bekler mi beklemez mi diye...

offfffffffffffffffffffff

geçsin şu günler ya...

Hiç yorum yok: