18.08.2011

şafak 150

üff keşke uzun uzun konuşabilecek durumda olsaydık, kafam çok karışık, seninle konuşmaya ihtiyacım var...
Şu ev konusunda karar verildi iyi güzel ama inşallah yolunda gider her şey...
Başkasının düzenine gitmek konusundaki fikirleri mi biliyorsun zaten, hoş sen ev arkadaşım seni eve sokar mı sokmaz mı onu sordun bana direkt ama neyse :)

ya ben bilinmezlikten nefret ederim var ya, acayip sinirimi bozan bi şeydir kendisi.
bide plan yapmayı pek sevmem, sen farkında değilsin henüz bunu gerçi ama yakın gelecekte fark edersin.
Ama neden diye sor bana bi haydi sor sorrr
çünkü ben plan yaptığım zaman onu uygulamak zorunda hissederim kendimi.
o yüzden pek söz de vermem insanlara bak bi çok konuda.
bak sana da beklicem dedim söz verdim mi vermedim :D

gerçi beklemek ya da beklememek değil olay şu durumda,
ikimize de bağlı birbirimizi beklememiz ya da beklemememiz...

umarım bu kritik dönemi aşmayı birlikte başarabileceğiz bebeğim...
İnan çok istiyorum bunu...
yanımda ol, sarıl bana, elini tutabileyim...
hep yanımda ol işte...
inşallah gelir o günler de...

hep yanımda olursun, hep...

Hiç yorum yok: