16.08.2011

şafak 152

Yaa bebeem bugün teeyy akşam 8de aradın ya sen beni,
ömrümden ömür gitti... ya arayamazsan falan diye...
Anaamm psikoya bağladım vallahi abartmıyorum elektrik süpürgesiyle evi süpürürken bile telefon elimdeydi ay ya ararsa ya duymazsam diye.
Neyse ki askeriye düzenini açıkladın bana akşamdan önce beklemem artık telefon falan, normal sıradan monoton hayatıma devam ederim.
işte süpürge olsun, viledayla adeta kakılmış misali evleri silmek olsun, toz almak olsun...

ya bide sana söylemedim tabii ama ben regl olcam böyle içim şişti, hatta uyuz bi şekilde karnım da şişti. mal karnım. sinir ediyor beni. zaten sen gittin sıkıntılardayım, bide karnım şişti, bide içten içe baya stres oldum sen askere gittin diye ben 3 tane de nurtopu gibi sivilcem oldu. ama geçiriyorum tabii özel yöntemlerimle onları ben. neyse bebeem fenalardayım, sen yoksun...
böyle konuşsak ben rahatlasam falan ne kadaan güzel olurdu oysa.

Gerçi bugün maksimum konuştuk vallahi 5 dakika :D huuu rekor kırdık bebeem :)
Yetti mi diye sorsan bana, yetmedi tabii ki ama buna şükür demekten başka ne çaremiz var ki?

ayy sahi bugün kendime okulluk gömlek aldım ben :)
içimdeki sıkıntıyı alışverişle atmaya çalışıyorum bebeğim napim ama yaa :)

Maalesef alışverişi çok seviyorum ama şanslısın ki gidip çok çok pahalı şeyler almıyorum,
misal bugün aldığım gömlek indirimdeydi sadece 13 lira defacto bide çok matah değil ama fena marka sayılmaz, nitekim marka takıntım yoktur yani gömleklerde en azından yok :)

ama bi kot pantolon olsun, spor ayakkabı olsun... bak onlar marka olmazsa olmaz, illa marka olacak :)

sanki bikaç aydır değil de hep varmışsın gibi hayatımda, öyle özlüyorum seni...
en doğal şey seni özlememmiş gibi...
değişik oluyor böyle ya.
ah bebeğim ahh...

kader ne kadar ilginç bi hale getirdi senle beni...
Düşününce o kadar manasız gelirken, dile getirmeye ürkerken,
iyi ki varsın diyorum şimdilerde,
umarım hep derim...

umarım hep deriz, birbirimize...


günün şarkısı:

buna mutlaka ama mutlaka tıklayıp dinliyorsunnn ;)


Hiç yorum yok: